Grasrotandelen

Støtt Medkila IL når du leverer tippe kupongen!

Har du et spillekort hos Norsk Tipping kan du gi 7% av det du tipper for til Medkila IL

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker.

Vi oppfordrer deg til å støtte Medkila IL!

Ved spill hos Norsk Tipping vil 7% av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax). Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din – du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på norsk-tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på én av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer og si du vil støtte Medkila IL.
2. SMS: GRASROTANDELEN 970424121 til 2020 (tjenesten er gratis).
3. Internett: www.norsk-tipping.no
4. Norsk Tipping Mobilspill.
5. Scann strekkoden nederst på denne siden.

Mer informasjon finnes hos Norsk Tipping.

Takk for at du støtter oss via Grasrotandelen!